Keresés
Menü

Ön itt van: Bevezetés Minden a vásárlásról Visszaküldések és reklamációk

Reklamáció

Megkaptad az árut és valami nincs rendben? A lehető leghamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben az info@artalo.hu címen, és megtaláljuk a megoldást.

Hogyan kell megfelelően reklamálni az terméket

Írjon nekünk e-mailt

Írjon nekünk e-mailt

Bármi baj esetén kérjük, a lehető leghamarabb írjon nekünk e-mailt.
A probléma leírása

A probléma leírása

Írja le nekünk részletesen a tükörrel kapcsolatos problémát. Ha szükséges, csatoljon fényképes dokumentációt.
Várja meg a válaszunkat

Várja meg a válaszunkat

Legkésőbb másnap várhatja az e-mail vagy telefonos válaszunkat.
Távoli panaszkezelés vagy a termék küldésének szükségessége

Távoli panaszkezelés vagy a termék küldésének szükségessége

Ha szükséges az áru visszaküldése, a tükröt gondosan be kell csomagolni a csomagolásba, hogy szállítás közben ne sérülhessen meg. Csatolja a reklamációs űrlapot a szállítmányhoz. K zásilce přiložte reklamační protokol. Ha szükséges az áru visszaküldése, a tükröt gondosan be kell csomagolni a csomagolásba, hogy szállítás közben ne sérülhessen meg. Csatolja a reklamációs űrlapot a szállítmányhoz.

Termék reklamálása

Hogyan lehet panaszt tenni?

Minden termék kilépési vizsgálaton esik át, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy teljesen hibátlan terméket küldjünk Önnek. Ha a kiszállítás után is úgy találja, hogy valami nem stimmel a tükörrel, a lehető leghamarabb lépjen kapcsolatba velünk az info@artalo.hu e-mail címen, és írja le a problémát. Válaszunkat legkésőbb másnap várhatja tőlünk.

Mit kell dokumentálni a termék reklamálásánál?

Minden lehetséges problémát először e-mailben jelezzen az info@artalo.hu. címen. E-mailben írja le részletesen a termékkel kapcsolatos problémát, adja meg rendelési számát vagy számlaszámát, majd számítson rá, hogy a következő napon kapcsolatba lépünk Önnel.

Fel