Ön itt van: Bevezetés Minden a vásárlásról Visszaküldések és reklamációk
Reklamáció
Hogyan kell megfelelően reklamálni az terméket
Írjon nekünk e-mailt
A probléma leírása
Várja meg a válaszunkat
Távoli panaszkezelés vagy a termék küldésének szükségessége
Termék reklamálása
Hogyan lehet panaszt tenni?
Minden termék kilépési vizsgálaton esik át, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy teljesen hibátlan terméket küldjünk Önnek. Ha a kiszállítás után is úgy találja, hogy valami nem stimmel a tükörrel, a lehető leghamarabb lépjen kapcsolatba velünk az info@artalo.hu e-mail címen, és írja le a problémát. Válaszunkat legkésőbb másnap várhatja tőlünk.
Mit kell dokumentálni a termék reklamálásánál?
Minden lehetséges problémát először e-mailben jelezzen az info@artalo.hu. címen. E-mailben írja le részletesen a termékkel kapcsolatos problémát, adja meg rendelési számát vagy számlaszámát, majd számítson rá, hogy a következő napon kapcsolatba lépünk Önnel.